tisdag 20 oktober 2015

Oktobers Julutmaning Dag 20 Beskriv din julstil

Dag 20 – Beskriv din ”julstil” (exempel är amerikansk, lantlig, stilren eller fluffigt röd?)



Egentligen gillar jag nog all jul, allt från rött, till blått, till stilrent, lantligt, gammaldags och massa lampor och färg.
Jag inser att jag haft en blå period då jag har mängder av blåa kulor, ett tag skulle det vara blått och silver i granen, sen blandat med rött och då var nog julstilen väldigt blandad och det fanns mest röda tomtar och det var väldigt juligt, nån blandning mellan gammeldags och modernt.

Men nu de sista åren har jag börjat snöa in mig mer på en vit jul, lite lantlig men ändå stilren kanske jag ska kalla den, väldigt svårt. Så gärna en ljus jul inte en massa rött och röda tomtar och dukar som det var förr, el jo jag tar fram den julen med men på övervåningen för vill inte ha allt nerpackat, men här nere där vi är mest är så blir det lite mer romantiskt och lantligt i vitt, grått, silver =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar