torsdag 15 oktober 2015

Annorlunda pepparkakshus

Hittade jättefina och annorlunda pepparkakshus i en artikel från Sköna Hem. Jag själv brukar aldrig göra pepparkakshus, vilket onödigt slöseri med gottis hehehehe för inte hade jag ätit upp det sen när det stått länge haha
 

Kolla vilket sött litet "pepparkakshus"


Detta är ju helt underbart, det hade ju passat in super hos mig


Åh en dröm i vitt, tänk att ha detta söta fantastiska lilla hus hemma =)

Här kan ni se hela artikeln och bildkällor.

4 kommentarer:

  1. Jeg syns det er kjempemorsomt med pepperkakehus
    Har sett mange søte små som er laget av vanlig kjeks
    Så jeg tenkte å forsøke meg på det i år =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst finns det många fina och vissa är inte så svåra =) Det tycker jag absolut du ska, blir nog jättefint =)

      Radera
  2. Tjusiga hus! Har velat planerat att göra avancerade pepparkakshus varje år, det slutar med ett klassiskt fyrkantigt fruktansvärt knasfult hus som jag gärna gömmer undan för att inte skämma ut mig totalt när det kommer främmande :) Så blir det dammigt och godiset är förlorat..

    SvaraRadera
  3. Hahahaha ja det är ju precis det det blir, dammigt, jag vet inte hur alla andra gör?! El så blåser de av dammet =P
    Du får visa upp årets hus i din blogg sen, det ser jag fram emot =)

    SvaraRadera