tisdag 27 oktober 2015



Är det bara hos mig det poppar upp massa funderingar i huvudet haha. Jag brukar ofta sätta ljusen i julgranen nära en kula så den blir lite upplyst fr det är ju fint, så då fick jag idén att om man vill ha upplysta kulor så kan man ju använda sig av en sånhär bollslinga, då ser det ju ut som julkulorna lyser =) El om det är någon som inte gillar att man ser ljusen i granen så är detta en idé =)



Jag har fortfarande inte bestämt om jag ska byta till en slinga med små ljus i granen. Jag har inte vanligt glitter i alltid utan ibland har jag en, ja vad kallas det, pärlband?! Den är i silver, skulle gärna vilja ha i vitt/pärlemor, ja som ett pärlhalsband men har tråkigt nog inte lyckats hitta det. För ett par år sen hade de på Blomsterlandet och det var även ett sidenband med, men det var slut, de hade bara den de hade i granen, det var så fint. Förra året hade de bara rött =(

Vill man ha små ljus och pärlor så är ju denna slingan här ovanför ett jättebra alternativ. Så kluven.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar