söndag 18 oktober 2015

Juliga inköp

Idag har jag och syrran varit runt i lite affärer för hon behövde nya torkarblad till bilen och då blev det ju såklart lite andra affärer med, som vanligt haha. Nu hade de alla fått upp sina julsaker, wohoo och jag hittade så mycket fint jag skulle vilja ha , har fotat lite så bilder kommer så småningom.

 
Hade inte planerat att handla något men när jag såg att Biltema fått in de fina istapparna igen att hänga i granen så var jag tvungen att köpa ett paket till, förra året var de slut när jag ville ha ett paket till. Sen hittade jag jättesöta snöflingestickers så var tvungen att låta dem följa med hem. På ÖoB hittade jag detta jättefina silvriga julklappspapper, svårt att se på bilden men står tex Merry Christmas o så på det, superfint =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar