fredag 9 oktober 2015

Ny stjärna

Ja jag skulle verkligen vilja ha en ny adventsstjärna i vardagsrummet, brukar hänga en i fönsterdörrarna, en stor, går ju ändå inte ut där då och skulle jag vilja så går det ju ändå. Har en jättestor från Ikea, den är helt okej och bra storlek förutom att den är lite bred/tjock/djup el hur man ska säga, tycker den står ut för mycket .

Jättesvårt att välja bara för det finns ju många fina, man måste vara snabb men samtidigt vill man ju vänta ett tag till för alla affärer har inte fått upp sina julsaker ännu.



 
Något åt detta hållet vill jag ha, den stora längst bak på översta bilden el den på nedersta, dessa är från Rusta. Kanske den nedersta är lite för gul i färgen hmm svårt.

 
Jag ska spana vidare och se vad jag hittar mer =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar