torsdag 1 oktober 2015

Julutmaning Dag 1

Dag 01 – Presentera dig med en bild som beskriver hur du är som julperson

Jag har precis insett att jag är jättedålig på att ta foton och har jag julbilder så ligger nog de flesta i den kraschade datorn tyvärr.



Så denna bild får spegla hur jag är som julperson.  För mig innebär julen mys, mys och mys. Jag gillar att krypa upp i soffan, sitta under en filt och äta lussebullar, dricka glögg och njuta av en julfilm. Jag lyssnar på julmusik hela dagarna, älskar att planera julmat och bara ta det lugnt. Jag tycker julen är helt underbar men jag har inte hundra måsten och jag bakar inte en massa heller varje år, jag har mina stunder när jag får ett ryck.  Älskar att pynta, klä granen och köpa julklappar.
Jag blir alldeles varm i kroppen och hela jag blir lycklig när jag kommer in i en affär och ser julsaker och jag kan gå länge bland dem och bara titta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar