torsdag 22 oktober 2015

Dag 22 – Julsak du inte kan vara utan + bild

Oj vilken jättesvår fråga ,eg kan man ju faktiskt vara utan allt för det blir ju julafton ändå och det som gör att det verkligen känns och man vet att det är just julafton är Kalla Anka kl 15,00.

Men jag vill inte vara utan julgran, ett år struntade vi att sätta upp den och det tänker jag aldrig göra om =)
Men jag vet inte om den verkligen är den viktigaste saken, kanske adventsljusstakarna är det, för jag älskar när det lyser i fönstret och det är underbart när man är ute i mörkret och ser det lyser i folks fönster.

Men jag älskar ju tomtar, är helt galen i tomtar så jag måste alltid stoppa mig nu och inte köpa, annars hade jag köpt alla.

Hmm nä jag vet verkligen inte det är så mycket jag inte vill vara utan =)


2 kommentarer: