onsdag 30 september 2015

Nu har jag hittat bilden på förra årets julgran, som sagt så älskar jag vitt/silver i granen och det är i det temat det kommer gå i år igen. Längtar så tills mina saker kommer så jag kan börja göra lite egna julkulor.

Som ni ser så har vi tråkig plastgran, vi hade kungsgran ett år, tycker dem är så fina. Ingen av hundarna kom åt att tugga på den el äta barr, men eftersom många säger den är giftig, jag vet inte till 100% tyvärr, hittar inte sidan där det stod, kanske nån annan vet med säkerhet? Så gör det iaf att jag inte vågar chansa så vi fortsätter med plastgran. Kanske får köpa en snyggare plastgran nångång.
Fyller jag med mer kulor kommer den inte heller synas så mycket =)


 
Jag skulle vill ha ha sån fin gran som de har i julfilmer, det hade varit underbart.
Har ni plast el äkta?
 

2 kommentarer:

  1. Vad fin den var:)) Det är lite den känslan jag vill åt men jag ska slänga in varmt guld också. Först tänkte jag pröva med bara metaller, men sedan såg jag på andra julgransbilder att de vita dekorationerna ger en illusion av snö (i alla fall för mig) så då beslutade jag mig för att köra vitt/silver/guld:)
    Jag hoppas definitivt på en riktig gran - Blomsterlandet brukar ha bra granar billigt och mina hundar bryr sig tack och lov inte om granen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket =)) Kommer bli jättefint med guld i också, varmare som du säger och kanske lite mysigare då. Jag tycker guld är fint,men tycker aldrig det passar hemma hos oss.
      Ja Blomsterlandet är bra, där köpte vi när vi hade en riktig.

      Radera