onsdag 23 september 2015

Julfavoriter hos Jotex

Jag har spanat på Jotex sida emellanåt för att se när de skulle lägga ut sitt julsortiment och idag såg jag att de lagt ut det. Så mysigt att titta runt men tyvärr blev jag lite besviken, inte mycket som föll mig i smaken el som kändes juligt och hemtrevligt.

Ett år hade de en fin serie men jag köpte aldrig då vilket jag har ångrat många gånger.

Men jag hittade iaf några saker som jag gillade och här kommer dem. Bilderna är lånade från Jotex sida.



 Det här påslakanssettet är fint att titta på men samtidigt fryser jag lite när jag ser det *S* Vill man verkligen gosa ner sig i det? Kanske de skulle haft lite belysning i granen med mysigt ljus så det hade känts lite gosigare?
 
 
 
Den här julklappssäcken är helt underbar tycker jag.

2 kommentarer:

  1. Jotex har riktigt fina grejer i år!
    Du skrev att du bor i Norra skåne. Spännande, jag har bott i Sösdala utanför Hässleholm i ett år. Älskar skåne!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst har dem =)
      Sösdala är inte så långt bort, jag bor nära Hässleholm =)

      Radera