fredag 25 september 2015

Ellos levererar

 
Igår kväll satt jag och tittade på Ellos julsortiment, ojoj vilka fina saker de har i år. Man blir ju alldeles kär i en massa grejer *S*
Men jag måste säga att jag tycker dem börjar bli dyra, el det kanske bara är jag?! Men 2500kr för en golvljusstake, det tycker iaf jag är lite maffigt, men fiiiin var den. Väldigt modern, har inte sett den serien innan så den kanske är ny för i år.
 
 
 
 
 
Vi har ändrat om här hemma senaste tiden och håller fortfarande på men nu går det mer i shabby chic, lantligt vitt med kristallkronor, vet inte riktigt vad jag ska kalla det. Så denna ljusstake hade passat in fint.
 

Jag har länge velat ha en sån här lång ljusstake som kan täcka mina tre små fönster, tycker dem är så fina. Väldigt dyra så förra året köpte jag en variant på Rusta, men hade högre ljus och inte lika lång, den är fin, men inte riktigt som jag vill ha det.
 
Denna hissgardin är helt underbar och så fin text =)

Detta kuddfodral skulle jag också vilja ha

 
Denna julgransmattan är helt underbar.
Detta kuddfodral hade också gärna fått flytta in =)

 
Jättefin kökshandduk, alldeles lagom julig



Älskar denna löpare, den får gärna bo här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar