söndag 27 september 2015

Christmas Time Has Come

Satt och googlade lite på julmusik för att hitta nåt nytt att lyssna på. Oftast söker jag bara på Jul el Christmas el nåt sånt på spotify och så lyssnar jag på det som dyker upp *S* Jag är nog allätare när det gäller musik och kan lyssna på det mesta.

Iaf så kom jag in på en recension av Weeping Willows album Christmas Time Has Come som släpptes 2014, den lovordades och fick 5 av 5 så självklart blev jag ju nyfiken, julmusik jag aldrig lyssnat på måste jag ju prova och med så fina ord om skivan så sattes den på direkt.


 
Nu har jag lyssnat på den och den är helt ok, den är absolut inte dålig, men den ger mig inte någon wow känsla heller el jättemycket christmas feeling. Visst kan jag lyssna på den igen men det blir tyvärr inte någon favorit som kommer spelas en massa.
Har ni lyssnat på den? Vad tycker ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar