fredag 14 oktober 2016

Små söta paket

Åh jag blev lite kär i dessa små paket. Det är dekorationer till en ljusslinga, så ljusslingan köps separat och så fäster man sen dekorationerna på den.

Dessa finns på IKEA och kostar 79kr för 12 st. Mer info hittar ni här.

Jättegulliga att ha i granen tycker jag men vet inte riktigt om det är nåt för mig.

Jag ser dem framför mig som dekoration på julbordet, som en slinga i mitten. Det tråkiga är ju att vi oftast är själva bara sambon och jag men visst kan man ju duka fint ändå. Dessa ska jag tänka på, se om vi ska någon vända till IKEA =)


3 kommentarer:

  1. Det är klart en ska göra julfint även om en är helt ensam haha. Jag tycker de är jättefina :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det har du helt rätt i :) Kul du gillar dem,får nog bli att de följer med hem någon dag :)

      Radera
    2. Ja det har du helt rätt i :) Kul du gillar dem,får nog bli att de följer med hem någon dag :)

      Radera