söndag 16 oktober 2016

Julshopping

Igår kändes det som jag var i sjunde himlen när jag såg att julsakerna,iaf det mesta av dem var framställda på Eko :) Det var helt underbart att se stjärnor,tomtar, stakar och pyssel och julfeelingen infann sig.

Jag var även tvungen att shoppa lite smått.

Först såg jag de fina silvriga stjärnorna man hänger i granen. Jag kunde inte låta alla stanna i affären. Jag har ju vitt i granen men tänkte att det kan väl va fint med nåt i silver. Sen hittade vi de fina kulorna och det var kört igen. Så i år får det bli lite silver med. Ofta byter jag färg el lägger till färg nästan varje år,men nu i det sista har jag försökt hålla mig till vitt som grund.
Sen blev jag så glad för hittade ett doftljus som doftar pepparkaka :)

3 kommentarer:

  1. Visst är det en helt underbar känsla när det börjar komma fram julsaker i butikerna, man blir alldeles varm av glädje :)

    SvaraRadera