fredag 21 oktober 2016

Galna tomtesjukan

Ja jag är helt säker på att jag har galna tomtesjukan,jag har haft den i flera år.
På ett sätt är den helt underbar för jag blir så glad av att se alla fina tomtar, jag kan gå runt i evigheter och spana på tomtar, ja jag blir ofta kär i dem och vill ta med dem hem haha.

Men tyvärr finns det ett problem och det är att när man tittar på tomtebilder och på tomtar i affärerna och gillar så många och vill ha dem,ja då minns man inte om man redan har dem el bara har tittat på dem så många gånger så man tror man har dem :P

Många är ju väldigt lika varandra och många har funnits i butik i flera år.

Nu har jag sett denna fina tomte på jysk.


Åh visst är han underbar :))

Han är jättelik en tomte jag har,el två,tror tom min har samma randiga ärmar.
Men jag tror inte luvan är likadan.... Eller...


2 kommentarer:

  1. Haha, inte kan du väl ha för många tomtar den här tiden på året...köp på dig du:))

    SvaraRadera