onsdag 21 september 2016

Trådlös julgransbelysning

Varje år är det ett jäkla svärande när man sätter upp julgransbelysningen. Sambon har gett upp med att hjälpa till då jag vill ha det perfekt hehe. Det måste vara jämt i granen och det är ett evigt pusslande och flyttande för att sladdarna ska räcka. Inte nog med att jag ska få ordning på en slinga, jag har ju två i granen för jag tycker en är för lite.

Varje år säger jag att jag borde köpa en trådlös, tänk vad skönt och så mycket snyggare att slippa sladdarna =) Men jag kommer aldrig till skott.


Nu såg jag att Rusta kommer med en trådlös julgransbelysning i silvermetallic, det låter ju superfint, den ska jag spana på när den kommer i butik v42. Höjd 10 cm och så är det 10 led lampor.
Pris 179kr, så det blir ju tyvärr en del pengar om jag ska ha två. Jag får ta en funderare.

Men tror verkligen den hade passat kanon i min gran eftersom jag älskar vitt och silver i den.



Åh visst är den superfin, gillar det att det ser ut som stearin runnit =)

Längtar tills jag får se den live.

1 kommentar:

  1. Åh, jag håller med dig, vilken lyx med en trådlös belysning!!! Men jag får nog vänta typ 20 år innan jag har råd med det...!

    SvaraRadera