fredag 30 september 2016

Julklappsfunderingar

Jag har gått och tänkt på en sak,många jultokar verkar redan ha köpt massor av julklappar, el är på gång och handlar. Vissa har åtminstone gjort listor och har planen klar. Jag älskar också att köpa julklappar och jag förstår att man vill handla för det är ju så skoj :)

Så nu undrar jag om jag är den enda julälskaren som inte ens börjat fundera el handlat en enda julklapp?



För mig är det ju det som gör julen att tänka på julklappar och gå ute i affären och shoppa,men jag vill ha det juligt då. Det är ju magiskt att gå i affärerna när det spelas julmusik överallt, det är stakar,stjärnor och julpynt i fönstren.  Det är verkligen jul då och med alla julsaker man kan spana på. Man går och drömmer och bara myser :)

Jag skulle aldrig köpa julklappar mitt i sommaren el redan nu om jag inte skulle hitta nån supergrej till bra pris som jag inte kan få tag i sen.

Nä jag vill ha den magiska stämningen :) Då vet man att snart är det jul och julfeelingen är på topp.

Hur gör ni?

2 kommentarer:

  1. Nää jag har inte funderat ett dyft på det ännu. Har fullt upp att tänka på en massa andra saker och som du skriver är det mysigare att gå runt och shoppa (mitt i julstressen), sippa på en julkaffe och njuta av julmusiken som spelas i varje affär. Om jag kommer på någonting passande redan nu skriver jag alltid ned det, men avvaktar som sagt var till december med att köpa det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha julstressen ja, den svär jag över varje år, men samtidigt är det lite av grejen med. Då vet man verkligen det är jul =)

      Radera