fredag 9 september 2016

Tidigt

Jag har faktiskt ibland känt av lite jullängtan, särskilt de dagar då det regnat och varit grått och trist ute. Men jag har slagit undan dem eftersom det är sommar och jag älskar sommar. Så jag vill inte längta till julen ännu just pga vädret, jag hatar kyla och slask.

Den här veckan har vädret varit fint och det har varit jättevarmt så jag känner faktiskt att det är lite tidigt att tänka jul, även fast jag är en julälskare =)

Men jag erkänner att jag läst lite julbloggar redan hehe

Jag har ju inte julbloggat så länge så jag är inte så haj på att hitta alla nyheter som alla gör, alla pressbilder, varuhusens sortiment, ja allt nytt juligt. Kanske någon har tips?
Då kanske man får mer julfeeling om man ser sånt =)

2 kommentarer:

  1. Oftast hittar du pressbilder från affärerna om du skrollar längst ner på deras hemsida och väljer "Press". Sen kan det bero lite på företaget hur du ska bete dig sedan.

    För Åhlens går du under "Bildbank" och väljer "Jul 2016", för Lagerhaus väljer du också "Bildbank", sen "Kampanj", sedan "AW16-Christmas".

    Om du alltid går till press så brukar man kunna leta sig fram sedan. Lycka till!. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vilka bra tips,tusen tusen tack :)
      Jag uppskattar verkligen all hjälp :)

      Radera