torsdag 15 september 2016

Kluven

Åh jag är så kluven ang utseendet på bloggen,detta har jag funderat på läääänge. Jag gillar min header,det är ju jag som fixat den :p, men samtidigt är den inte jättejulig.
Där har jag ju ännu ett problem för jag har ju förälskat mig i den vita och silvriga julen nuförtiden, stilrent och vackert. Men sen så älskar jag ändå den röda och jättejuliga julen med röda tomtar och röda kulor,lite gammaldags. Så nu är jag kluven om jag borde göra om,blir det snyggare om jag satsar på vitt och stilrent el blir det för ojuligt,kan man ens använda det ordet?!
El borde jag göra den jätteröd och jättejulig,blir det mer julkänsla då?
El ska det bara vara som det är? Åhh svårt

1 kommentar:

  1. Det är väl bara att testa dig fram; det är ju din blogg:))) Jag gillar också din header men du kanske kan testa olika varianter på bilden om du inte är nöjd. Det är ju bara att ändra om det inte blir bra:) Eller om du inte har en syster som min som kan hjälpa dig att få det perfekt, haha!

    SvaraRadera