fredag 27 oktober 2017

Så rätt men ändå så fel

Hur kan något vara helt perfekt men ändå så fel. När man ser något som man bara älskar,precis det man tänkt i huvudet och så faller det på färg. Då blir man lite ledsen.

Jag har så länge velat ha någon julkudde i soffan. I vitt,grått el silver,möjligtvis med svart text,det hade funkat.

Jag hade gärna velat ha texten It's The Most Wonderful time of the Year.
Gärna i lite shabby,gammaldags,lantlig stil.

Vad tror ni HM Home har nu!
Jo en helt perfekt kudde,precis exakt som jag vill ha, men i fel färger. Man får väl fälla en tår?! :D



Jag är förälskad,nästan så jag ändå funderar på en grön.

1 kommentar:

  1. De är jättefina! Funderar på en röd:) Men trist att de inte fanns i "din" färg. Precis som jag älskar påslakanet med snöflingor, men det är antracit vilket inte passar alls i mitt sovrum:(

    SvaraRadera