måndag 16 oktober 2017

Älskar granarna

Sådärja nu har jag tagit bild på det jag köpte på Ikea.
Vi blev helt kära i dessa granar. Det fanns stor för 79kr, mellan för 49kr och en trepack med små för 39kr.

Vi ville så gärna ha allihop och ställa dem i en grupp men den stora och de små var tyvärr redan slut. Så trist men jag hoppas verkligen jag hinner få tag i dem. Vi har ju ändå en bit dit så kan inte svänga inom närsom.
Man sätter i batteri så lyser de superfint.


Vi är så busiga så vi ställde upp dem direkt :)

Sen fick dessa julklappsetiketter följa med hem. Jag är ju mycket för vitt,silver,svart och bling så dessa passar mig perfekt.




2 kommentarer:

  1. Så fint granarna lyser! Härligt att ni har dem framme redan, det behövs i höstmörkret ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla :)
      Ja visst behövs det i mörkret ;)
      Sen är dem ju inte så juliga heller :)

      Radera